Manne - Du är du. Jag är jag!

Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Manne - 29 juni 2010 23:32

Haaaaaaj där goa folk!

Midsommar har varit sådär, hittade ej mina vänner på Bo01 så det blev inget firande sådär men men gjorde inget.

I måndags var jag, Johanna och Camilla badade i Bjärred, skönt och härligt som fan :-)


29/6-10 Först klippte jag mig

  Det blev kort kort haha :-)


Idag har jag ändå haft relaxing dag! Trip to Köpenhamn på soliga dag :-) Måste säga Amager beach var väldigt fint och sen blev det grillning efter.

  Amager beach


  Grillningen


  Amager, det var väldigt trevligt område :-)


ÄR TRÖTT PÅ MALMÖ..


Den här veckan verka det går bra än så länge, Onsdag blir det skriv på lägenhetskontrakt eller ej och möte. På torsdag blir det träning. Fredag ska jag träffa en vän plus några andra för han hälsar på skåne!


Ha det bra så länge

/Manne

Ovido - Quiz & Flashcards