Manne - Du är du. Jag är jag!

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Manne - 1 juni 2010 11:32

Hej folket!!!!!!


1:a Juni, tiden går men idag känns mer som tiden inte tickar alls.


Tänkte berätta om Vombsjön!


  Den ån som båtarna placerats. Här ro vi!..eller de haha!


Hade jävligt mysig där ute men det blåste som fan. Men det var också roligt att fiska men det gick åt helvete med kastspö..tills slut så funkade. Tyvärr fick man ju inte napp men nästa gång kanske. Ändå kan jag glädjas åt experterna för att de fick i alla fall två abborrar.


    

 Ändå stor nästan i alla fall :-) grattis Richard till det haha.


Men när jag var på båten kändes som jag ville därifrån. För det gungade som fan och man var rädd för att trilla ner och såhär såg jag ut då!


   Usch!....här ser man rädd ut hjälp!!!


Efter fiskande åt vi men smakade aldrig på fisken haha men den såg bra ut när det grillades.Sedan spelade de kubb och var aktiva medans själv var man övertrött.


Jättetrevligt dag! och det var skönt att komma iväg från Malmö lite!



Ha d bra alla för den här gången!!!

Ovido - Quiz & Flashcards