Manne - Du är du. Jag är jag!

Alla inlägg den 20 juni 2010

Av Manne - 20 juni 2010 20:20

Hello där! Den här veckan har varit okej!


I måndags: Var jag i Köpenhamn och såg runt lite på stan, framförallt det fina vackra Fredriksberg med en bekant som kunde mer KPH. Men ändå gick vi vilsna och frågade folket i där om gatuadress. Vissa platser hette nått annat än vi hade tänkt oss. Samtidigt hade danskarna match den dan! :-)

Tisdag: Vad gjorde jag då?, jag minns faktisk inte om jag ska var ärligt, förutom att man var på kaffe hos en vän. Det var ju fint väder då. Ja just det jag avr på en promenad längst stranden.

Onsdag: Skulle träna men gick ej på grund av personliga skäl. Förbannad den dan antagligen.

Torsdag: Hade ett möte om lägenhetskontraktet, 1:a hand då. Vi diskuterade att badrummet måste fixas!

Fredag: Var hundvakt åt Johanna för hon var på möte. Sedan kom Andreas hennes pojkvän. Han var väl trevlig.


Förutom det så har man följt fotbolls-VM


SÅ imorgon inväntas det lägenhetsbesiktning och sedan blir det av till bokskogen och jogga


Ha d bra folks :-)

Ovido - Quiz & Flashcards