Manne - Du är du. Jag är jag!

Alla inlägg den 11 juni 2010

Av Manne - 11 juni 2010 13:32

Weah...ja eller hur försöker att vara glad här...men det funka ju jättebra!


Helt absurt att man egentligen inte vet vart man tillhör nånstans nu. Jag som försöker som fan men det hjälper inte ett skit.


Just nu är det regn, trist men ändå bra. Då kan jag åtminstone titta på fotbolls-vm som  börjar idag.


    (må bästa lag vinna, hoppas på Danmark)


Sydafrika-Mexiko...där vinner Sydafrika hoppas jag.

Uruguay- Frankrike...där hoppas jag på Frankrike! Le france!


Denna helgen ska man inte göra så mycket heller, skulle varit hundvakt men det hände lite grejer så det blev som det blev.


  Naaaw där har vi lilla Virus som kämpar (hittar ingen bättre bild)


Ha d bra folket :-) kramar och VAR STOLT ÖVER ER SJÄLVA! /M 

Ovido - Quiz & Flashcards