Manne - Du är du. Jag är jag!

Direktlänk till inlägg 12 mars 2010

What about now?

Av Manne - 12 mars 2010 16:34

Jaha heeej alla här sitter man på en fredag em och funderar kring helgen!....blir säkert att man njuter av helgen hemma som vanligt :-) Tycker det är skönt som attans!. 


Igår gjorde jag en god tårta och det blev smaskigt!...en del kalla den för Succetårta  och en del säger Pinocciotårta.


  

Sådär såg den ut. Hahaha :-)



I alla fall hoppas Timoteij vinner MF ska nog ringa rösta tjoo SVEJ!


/Manne

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Manne - 9 januari 2011 20:08

1:a bloggande av det här året...wiiie!   Japp jag vet att jag borde bli bättre på det här.   I Måndags började man jobba igen och det känns som jag vill göra någor annat egentligen så jag går och tänker på att jag vill göra något annat. Det ä...

Av Manne - 7 december 2010 21:02

Tja ! Då ska vi ser vad man har gjort under den veckan. Just nu är man lite förskyld *snyft*   Måndag där jobbade man som vanligt och väldigt lungt dag på jobbet. Vilket det  var skönt. Helgen har ju varit bra, har ju haft besök :) Och lika så fo...

Av Manne - 28 november 2010 22:29

Tjena folket!..och ja jag vet att jag har varit dåligt på att uppdatera. Men jag har haft mycket att göra när sommaren tog slut!...stressigt men kul :-) Jaha då har vi kommit till första advent för i år och jag måste erkänna att mina julsaker ha...

Av Manne - 9 juli 2010 17:32

Nu ska vi se här om mitt minne är sådär bra......och har inte varit sådär bra på uppdatering! :-p   Onsdagen 30/6   Först grattade jag Ricky Ä för han blev ...gubbe! :-p Där blev det hyra kontrakt på 1:a hand och blev väldigt glad över det ...

Av Manne - 29 juni 2010 23:32

Haaaaaaj där goa folk! Midsommar har varit sådär, hittade ej mina vänner på Bo01 så det blev inget firande sådär men men gjorde inget. I måndags var jag, Johanna och Camilla badade i Bjärred, skönt och härligt som fan :-) 29/6-10 Först klipp...

Skapa flashcards