Manne - Du är du. Jag är jag!

Alla inlägg den 4 juni 2010

Av Manne - 4 juni 2010 18:12

Tja där!


Nu har man kommit hem från bokskogen. Fortfarande strålande fint väder.


Var där ute och joggade tänkte 2 km från början men min handläggare typ lurade mig och vi joggade 6 km istället. Han sa "sväng vänster" och jag tänkte uhm det är ju 3 km stig.

Sen kom vi till mållinjen, och min handläggare frågade ska vi tar rundan tillbaka och jag sa nej jag är törstig, han börja joggade och jag följde efter..så det blev sammanlagt 6 km!


Och stigarna var inte roliga, eller nedförsbacke..det kändes.


Och hur kändes det?...JO skönt som fan!!! och nu är jag helt död!

bokskogen är hur fint som helst. Men jag blev imponerande på mig själv att jag kunde.


Synd att man inte tog tiden på det. Och jag har aldrig joggat 6 km!


Men nu är det helg...ha d göttigt alla och kram på er!

Ovido - Quiz & Flashcards