Manne - Du är du. Jag är jag!

Alla inlägg under november 2010

Av Manne - 28 november 2010 22:29

Tjena folket!..och ja jag vet att jag har varit dåligt på att uppdatera. Men jag har haft mycket att göra när sommaren tog slut!...stressigt men kul :-)

Jaha då har vi kommit till första advent för i år och jag måste erkänna att mina julsaker har ej kommit upp än. Och nu inser man att julen börjar närmar sig, det märks när folket stressar runt (dessutom arbetar man i en livsmedelbutik), vilket de flesta butiker är klar med pyntandet. Tiden går ju fort och snart är även det här året slut.


Jaaaaaaa förresten Skåne har fått snö, härligt men helst när det INTE blåser för mycket och snöar samtidigt...det är fruktansvärt. Fast det är ju såklart bättre än blöt snö.


Har haft en skön helg denna vecka (tapapt bork räkningen, vilken vecka det är :-/). Nu inväntas en ny vecka på jobbet med jullåtar och man kommer blir trött på det.

Ha d så länge..kramar på er.

Ovido - Quiz & Flashcards