Manne - Du är du. Jag är jag!

Alla inlägg under mars 2010

Av Manne - 12 mars 2010 16:34

Jaha heeej alla här sitter man på en fredag em och funderar kring helgen!....blir säkert att man njuter av helgen hemma som vanligt :-) Tycker det är skönt som attans!. 


Igår gjorde jag en god tårta och det blev smaskigt!...en del kalla den för Succetårta  och en del säger Pinocciotårta.


  

Sådär såg den ut. Hahaha :-)



I alla fall hoppas Timoteij vinner MF ska nog ringa rösta tjoo SVEJ!


/Manne

Av Manne - 4 mars 2010 08:04

Haj Hopp!!!!..dodidooo


Vaknade vid 6 ida och just nu sitter här och lyssna på Lovesoned-Thursday..vilket det passar ju..nämligen Torsdag harhar!....det sitter fast i mitt huve! Give me feeeeeeeew silly..saturdays!.


Jag vaknade of en obehaglig dröm känsla eller vad det nu är :-S Jag vet riktigt ännu inte vad det var. Kändes äkta på något sätt. Jo det var så här det pep som fan i mitt öra och det var kallt, jag kom ihåg att jag öppnade ögonen men sen helt plötsligt stängdes det igen. Kändes som jag sov ute i naturen. Helt plötsligt käne jag att nån /något tog tag i min ansikte och fy fan jag kunde knappt andas. Och det fortsatte och ett litet pip kom från mig och helt plötsligt vaknade man ljudet från öronen försvann och det blev genast varmt. Läskigt!


Det ska verkliigen bli skön att helgen snart är här och jag saknar Staysy (min väns hund) Rest In Peace sötis!


  



Tar hand om er där ude! 


Haaajpo!!


/Manne



P.S Kommentera gärna! :-)

Ovido - Quiz & Flashcards